Reis på elvecruise Donau med flotte 5* VIVA Two. Underveis kan du blant annet oppleve hovedstedene Wien, Budapest og Bratislava og den vakre Wachaudalen.
Reiserute cruise: München - Passau - Krems - Wien - Budapest - Komárno - Bratislava - Melk - Passau - München
Fly Oslo - München t/r, 7 netters elvecruise på Donau om bord på 5 - stjerners MS VIVA Two. All inklusive gruppereise med norsk reiseleder. Avreise fra Oslo 1. mai 2026. Passer ikke dette cruiset på Donau, finnes det flere andre muligheter. Spør oss!
Fra 25.390,-
Tillegg for enkeltlugar på forespørsel. Tillegg for oppgradering av lugar. Tillegg for utflukter (bestilles om bord), reise- og avbestillingsforsikring. Vi hjelper gjerne med tilslutningsfly fra andre norske flyplasser. Ta kontakt for fullt program og mer informasjon.
Reisen har begrenset antall plasser, og spesielle betingelser gjelder. Forbehold om prisendringer da prisene endres hyppig, og kan variere fra dag til dag. Teknisk arrangør: EliteTravel.
Frister det med et elvecruise på Donau? Ta kontakt!
VIVA Two ble bygget i 2023 og er et elegant femstjerners skip med en avslappet, luksuriøs atmosfære. Skipet har et gjennomført design i nordisk stil. All-Inclusive konseptet om bord bidrar til å gjøre reisen ekstra behagelig. Skipet er 135 meter langt og tar maks 190 passasjerer.
Om bord finner du to restauranter, en bistro, treningsrom og velværeavdeling med spa, frisør og massasje. Viva Cruises All-Inclusive inkluderer en flaske musserende vin i lugaren ved ombordstigning, alle drikkevarer – både i restauranten og salongen, minibar i lugaren med daglig påfyll, Wi-Fi og tips til besetningen.
Viva Two imponerer også fra et teknisk og bærekraftig perspektiv. Solceller fordelt på begge sider av soldekket bidrar til skipets elektriske system. Generelt er det om bord lagt vekt på produkter med lavt energiforbruk i belysning, pumper, klimaanlegg, varme, ventilasjon og bysse- og vaskeriutstyr. For å redusere drivstofforbruket har skipet en effektiv skrogform, drivlinje og drivstoffbesparende autopilot for å forenkle navigasjonen. Hoved- og hjelpemotorer drives av ren syntetisk GTL-diesel, som reduserer lokale utslipp.